ا

  • استان اصفهان بررسی تولیدات علمی دانشگاه پیام نور استان اصفهان براساس داده های پایگاه اطلاعاتی آی.اس.آی [دوره 5، 12، پاییز و زمستان، 1392، صفحه 103-122]

  • استاندارد دیانی ارزیابی وضعیت موجود کتابخانه های عمومی استان فارس بر اساس معیارهای دیانی [دوره 5، 11، بهار و تابستان، 1392، صفحه 97-117]

  • اضطراب کتابخانه‌ای بررسی رابطه بین سواد اطلاعاتی و اضطراب کتابخانه‌ای در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران [دوره 5، 11، بهار و تابستان، 1392، صفحه 17-36]

ب

  • بیگانگی از کار بررسی نقش دیوانسالاری بر بیگانگی از کار کتابداران کتابخانه های عمومی خوزستان [دوره 5، 11، بهار و تابستان، 1392، صفحه 57-72]

پ

  • پایگاه اطلاعاتی آی.اس.آی بررسی تولیدات علمی دانشگاه پیام نور استان اصفهان براساس داده های پایگاه اطلاعاتی آی.اس.آی [دوره 5، 12، پاییز و زمستان، 1392، صفحه 103-122]

ت

  • تاپسیس فازی ارائه مدل تلفیقی کارت امتیازی متوازن و تحلیل شکاف به منظور ارزیابی مؤلفه‌های عملکرد با رویکرد تاپسیس فازی [دوره 5، 11، بهار و تابستان، 1392، صفحه 1-16]

  • تقسیم کار بررسی نقش دیوانسالاری بر بیگانگی از کار کتابداران کتابخانه های عمومی خوزستان [دوره 5، 11، بهار و تابستان، 1392، صفحه 57-72]

  • تولیدات علمی بررسی تولیدات علمی دانشگاه پیام نور استان اصفهان براساس داده های پایگاه اطلاعاتی آی.اس.آی [دوره 5، 12، پاییز و زمستان، 1392، صفحه 103-122]

د

  • دانشجویان تحصیلات تکمیلی بررسی رابطه بین سواد اطلاعاتی و اضطراب کتابخانه‌ای در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران [دوره 5، 11، بهار و تابستان، 1392، صفحه 17-36]

  • دانشگاه پیام نور بررسی تولیدات علمی دانشگاه پیام نور استان اصفهان براساس داده های پایگاه اطلاعاتی آی.اس.آی [دوره 5، 12، پاییز و زمستان، 1392، صفحه 103-122]

س

  • سازمان بررسی نقش دیوانسالاری بر بیگانگی از کار کتابداران کتابخانه های عمومی خوزستان [دوره 5، 11، بهار و تابستان، 1392، صفحه 57-72]

  • سلسله مراتب اقتدار بررسی نقش دیوانسالاری بر بیگانگی از کار کتابداران کتابخانه های عمومی خوزستان [دوره 5، 11، بهار و تابستان، 1392، صفحه 57-72]

ک

  • کارت امتیازی متوازن ارائه مدل تلفیقی کارت امتیازی متوازن و تحلیل شکاف به منظور ارزیابی مؤلفه‌های عملکرد با رویکرد تاپسیس فازی [دوره 5، 11، بهار و تابستان، 1392، صفحه 1-16]

  • کتابخانه‌های دانشگاهی بررسی رابطه بین سواد اطلاعاتی و اضطراب کتابخانه‌ای در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران [دوره 5، 11، بهار و تابستان، 1392، صفحه 17-36]

  • کتابخانه‌های عمومی ارزیابی وضعیت موجود کتابخانه های عمومی استان فارس بر اساس معیارهای دیانی [دوره 5، 11، بهار و تابستان، 1392، صفحه 97-117]

  • کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد ارائه مدل تلفیقی کارت امتیازی متوازن و تحلیل شکاف به منظور ارزیابی مؤلفه‌های عملکرد با رویکرد تاپسیس فازی [دوره 5، 11، بهار و تابستان، 1392، صفحه 1-16]

  • کلیدواژه ها: استان فارس ارزیابی وضعیت موجود کتابخانه های عمومی استان فارس بر اساس معیارهای دیانی [دوره 5، 11، بهار و تابستان، 1392، صفحه 97-117]

  • کلیدواژه‌ها: ترسیم ساختار‌علم ترسیم ساختار علم بروندادهای نویسندگان حوزه منابع آب در پایگاه نمایه استنادی علوم طی سال‌های 1990 تا 2009 [دوره 5، 11، بهار و تابستان، 1392، صفحه 73-96]

  • کلیدواژه‌ها: رسمیت بررسی نقش دیوانسالاری بر بیگانگی از کار کتابداران کتابخانه های عمومی خوزستان [دوره 5، 11، بهار و تابستان، 1392، صفحه 57-72]

  • کلید واژه‌ها: سواد اطلاعاتی بررسی رابطه بین سواد اطلاعاتی و اضطراب کتابخانه‌ای در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران [دوره 5، 11، بهار و تابستان، 1392، صفحه 17-36]

م

  • مدل تحلیل شکاف ارائه مدل تلفیقی کارت امتیازی متوازن و تحلیل شکاف به منظور ارزیابی مؤلفه‌های عملکرد با رویکرد تاپسیس فازی [دوره 5، 11، بهار و تابستان، 1392، صفحه 1-16]

  • منابع آب ترسیم ساختار علم بروندادهای نویسندگان حوزه منابع آب در پایگاه نمایه استنادی علوم طی سال‌های 1990 تا 2009 [دوره 5، 11، بهار و تابستان، 1392، صفحه 73-96]

ن

  • نقشه‌ی علم نگاشت ترسیم ساختار علم بروندادهای نویسندگان حوزه منابع آب در پایگاه نمایه استنادی علوم طی سال‌های 1990 تا 2009 [دوره 5، 11، بهار و تابستان، 1392، صفحه 73-96]

  • نمایه استنادی-علوم ترسیم ساختار علم بروندادهای نویسندگان حوزه منابع آب در پایگاه نمایه استنادی علوم طی سال‌های 1990 تا 2009 [دوره 5، 11، بهار و تابستان، 1392، صفحه 73-96]

و

  • وب آو‌ساینس ترسیم ساختار علم بروندادهای نویسندگان حوزه منابع آب در پایگاه نمایه استنادی علوم طی سال‌های 1990 تا 2009 [دوره 5، 11، بهار و تابستان، 1392، صفحه 73-96]